dilluns, 9 d’abril del 2012

Em dic Manel i soc amic de les Arts


Des de sempre he volgut ser un idol de la cançó
com el Michael Jackson, l'Elvis, o què se jo.
Vaig aprendre guitarra i solfeig, no us penseu,
però sempre he tingut un problema amb la veu.
I es que no soc capaç de pujar més amunt
d'una octava i mantindre una blanca amb punt.

Ja fa temps que sabia que mai seria trobador
fins que em va venir a veure el meu amic Salvador.
duia un disc de vinil agafat a la mà
i a la portada escrit, el nom d'Albert Plà.
vaig entendre que tenia una oportunitat
vaig anar al poble i dos anys allà vaig estar tancat.

En aquest temps he fet un disc collonut
tot parlant, o entonant més o menys, si ha calgut.
He tornat a ciutat tot cofoi i ple d'orgull
convençut de que qui no sembra no cull.
Pro en posar la radio al matí següeeeent
he sentit el que canten aquesta geeeent.

De cop per tot arreu, tots canten com jo.
Ara que podia ser un ídol de la cançó.
Com m'ho faré per vendre'm, havent tant per escollir?
Amb el nou folk català, qui voldrà escoltar-me a mi?
Quan a més, us ho juro, i conyes a part.
Em dic Manel i soc amic de l'art

Quan a més, us ho juro, i conyes a part.
Em dic Manel i soc amic de l'art

La, la, la...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada